درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 61057
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان
در آستانه سفر فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه که احتمالا با دیدار وی با رئیس جمهوری سوریه همراه باشد وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو هیچ طرحی برای اعطای پناهندگی به بشار اسد ندارد.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الخلیج، یک منبع آگاه در اتحادیه عرب اعلام کرد: اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب طی چند روز آینده به دمشق سفر خواهد کرد.
 
وی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: هنوز زمان این سفر مشخص نشده اما پیش بینی می‌شود این سفر طی چند روز آینده صورت بگیرد.
 
این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: احتمالا الابراهیمی در سفرش به سوریه با بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور و برخی از سران سوریه و نیز گروه‌های مخالف دیدار کند.
 
این منبع مسئول درباره علت عدم افشای تاریخ سفر الابراهیمی نیز تاکید کرد: تیم الابراهیمی قصد ندارد زمان دقیق این سفر را زودتر اعلام کند و احتمالا دلیل این مساله به مسائل امنیتی و اداری بازمی‌گردد.
 
همچنین خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز به نقل از منابع نزدیک به الابراهیمی گزارش داد: الابراهیمی قصد دارد قبل از پایان سال جاری میلادی به منظور مذاکره با نظام سوریه به دمشق برود.
 
براي ادامه مطلب كليك كنيد....


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب